Referat Planowania i Finansów
Skarbnik
Żaneta Zienkiewicz-Osiecka
Tel. 0-94 3160254
Inspektor
Jadwiga Gryga
TEL. 0-94 3160255
I. Zakres obowiązków i uprawnień pracownika:
Inspektor
Anna Naporowska
Tel. 0-94 3160257
bieżące sporządzanie przelewów i analizowanie obrotów na rachunkach bankowych gminy,
sporządzanie list wynagrodzeń, prowadzenie ewidencji wynagrodzeń oraz rozliczeń i ewidencji podatków i składek naliczanych od wynagrodzeń, sporządzenie wymaganych dokumentów rozliczeniowych do urzędów skarbowych i ZUS,
ustalanie uprawnień do świadczeń rodzinnych, sporządzanie list wypłat tych świadczeń oraz prowadzenie obowiązującej dokumentacji w tym zakresie,
kompletowanie dokumentów i przygotowywanie wniosków do refundacji wynagrodzeń i składek ZUS, sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników robót publicznych i pracowników interwencyjnych,
sporządzanie sprawozdań z zakresu wynagrodzeń, podatków i składek,
rozliczanie finansowe dodatków mieszkaniowych,
przygotowywanie umów i porozumień dotyczących udzielanych i otrzymywanych dotacji oraz rozliczanie tych środków,
rozliczanie finansowe społecznych komitetów,
prowadzenie ewidencji i rozliczeń związanych z podatkiem VAT,
Inspektor
Krystyna Dziedzic-Stasiło
Paulina Klewin
Inspektor
Tel. 0-94 3160257
sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dowodów księgowych oraz przygotowywanie ich do zapłaty,
bieżące sporządzanie przelewów i analizowanie obrotów na rachunkach bankowych gminy,
sporządzanie list wynagrodzeń, prowadzenie ewidencji wynagrodzeń oraz rozliczeń i ewidencji podatków i składek naliczanych od wynagrodzeń, sporządzenie wymaganych dokumentów rozliczeniowych do urzędów skarbowych i ZUS,
ustalanie uprawnień do świadczeń rodzinnych, sporządzanie list wypłat tych świadczeń oraz prowadzenie obowiązującej dokumentacji w tym zakresie,
prowadzenie ewidencji wypłaconych diet i kosztów podróży radnych i sołtysów oraz sporządzanie informacji obowiązujących w tym zakresie,
kompletowanie dokumentów i przygotowywanie wniosków do refundacji wynagrodzeń i składek ZUS, sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników robót publicznych i pracowników interwencyjnych,
sporządzanie sprawozdań z zakresu wynagrodzeń, podatków i składek,
przygotowanie druków ścisłego zarachowania, prowadzenie ich ewidencji oraz rozliczanie sołtysów z pobranych kwitariuszy i świadectw miejsca pochodzenia zwierząt,
naliczanie i terminowe odprowadzanie odpisu na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych,
Inspektor
Agnieszka Jackowska
Tel. 0-94 316025
sporządzanie wymiaru podatków dla osób fizycznych i prawnych, prowadzenie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego określenia wymiaru i przygotowywanie decyzji w tym zakresie,
prowadzenie ewidencji podań dotyczących odwołań od wymiaru podatku, zawieszenia działalności rolnej, ulg i innych przyczyn mających wpływ na wysokość wymiaru oraz sporządzanie decyzji dotyczących wymiaru podatku,
prowadzenie (uaktualnianie) zmian geodezyjnych w ewidencji podatkowej,
wydawanie i prowadzenie ewidencji zaświadczeń o stanie majątkowym i rodzinnym podatnika,
prowadzenie kontroli zgodności deklaracji podatkowych ze stanem faktycznym, kontroli wyłączenia gruntów rolnych z użytkowania rolniczego i innych kontroli dotyczących należności podatkowych,
Zastępca Skarbnika
Irena Kozłowska
Tel. 0-94 3160256
I. Zakres obowiązków i uprawnień pracownika:
Inspektor
Iwona Benedykczak
Tel. 94 3160256
prowadzenie ewidencji (rejestrów) podań, wniosków podatników dotyczących zmian wysokości zobowiązań podatkowych,
prowadzenie postępowań i przygotowywanie decyzji dotyczących ww. podań i wniosków,
prowadzenie kontroli zgodności deklaracji podatkowych ze stanem faktycznym i innych kontroli dotyczących należności podatkowych,
prowadzenie postępowań i sprawozdawczości w zakresie pomocy publicznej,
prowadzenie egzekucji należności podatkowych – wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych oraz ich bieżąca aktualizacja, prowadzenie postępowania zabezpieczającego,
prowadzenie ewidencji i aktualizacji tytułów wykonawczych,
Inspektor
Klaudia DrapałaTEL. 94 3160274
prowadzenie ksiąg rachunkowych w oparciu o plan kont oraz klasyfikację budżetową,
dekretowanie wyciągów bankowych oraz kompletowanie dowodów księgowych i należyte ich przechowywanie,
uzgadnianie co miesiąc kont analitycznych z syntetycznymi,
prowadzenie bieżącej analizy realizacji wpływów z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
prowadzenie egzekucji należności z tytułu opłaty – sporządzanie odpowiedniej dokumentacji w tym zakresie i prowadzenie postępowań wynikających z obowiązujących przepisów,
prowadzenie ewidencji i aktualizacji tytułów wykonawczych,
współpraca z pracownikiem odpowiedzialnym za gospodarkę odpadami w zakresie przyjmowania deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi wraz z dokumentami potwierdzającymi dane w nich zawarte, przygotowywanie koniecznych decyzji w tym zakresie,
współpraca z pracownikiem odpowiedzialnym za gospodarkę odpadami w zakresie prowadzenia ewidencji deklaracji i ich korekt,
współpraca z pracownikiem odpowiedzialnym za gospodarkę odpadami w zakresie utworzenia ewidencji płatników opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,