Przejdź do treści

Urząd Miejski

Raport o stanie gminy

Rada Miejska

Rejestry i Ewidencje

Ogłoszenia konkursów

Oświadczenia majątkowe

Wybory

Organizacja działania samorządu

Gminne jednostki organizacyjne

Mienie komunalne

Kontakty I Współpraca

Ocena oddziaływania na środowisko

Gospodarka odpadami

Planowanie przestrzenne

Ogłoszenia

Inne akty prawne

Zabytki

Nieruchomości

Zamówienia publiczne

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

Współpraca z organizacjami pozarządowymi

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

Kontrole

Audyty

Biuletyn Informacji Publicznej

Udostępnienie danych

BIP-y - jednostek podległych

Samodzielne stanowisko pracy do spraw ewidencji ludności i zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych

Samodzielne stanowisko pracy do spraw ewidencji ludności i zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych

 

Marta Kuczko - Inspektor
Tel.: (094)3160266

 

Do samodzielnego stanowiska pracy do spraw ewidencji ludności i zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych należy w szczególności:

  1. prowadzenie ewidencji ludności;
  2. prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie zameldowań, wymeldowań,  uchylenia czynności materialno-technicznej;
  3. sporządzanie wykazów i zawiadomień dla potrzeb szkół i organów statystyki państwowej;
  4. przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych od osób zgłaszających zdarzenia  meldunkowe, wydawanie potwierdzeń osobom meldującym się;
  5. udzielanie informacji adresowych w odniesieniu do obszaru gminy;
  6. wydawanie zaświadczeń meldunkowych;
  7. udostępnianie danych z rejestru mieszkańców oraz z rejestru PESEL;
  8. sporządzanie spisów wyborców w wyborach do: Sejmu i Senatu RP, Prezydenta RP, Rady Miejskiej i referendów;
  9. wykonywanie zadań związanych z wyborami do Sejmu i Senatu RP, Prezydenta RP, Rady Miejskiej oraz organów samorządu mieszkańców wsi  i innych organów stosownie do obowiązujących przepisów;
  10. wykonywanie zadań związanych z przeprowadzaniem referendów;
  11. wykonywanie zleceń w aplikacji „Źródło”;
  12. realizacja zadań w zakresie ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi:
    - prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie wydawania, odmowy wydania, zmiany, wygaszania lub cofania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
    - kontrola terminów wnoszenia opłat za korzystanie z zezwoleń,,
    - kontrola wykorzystania ustalonego limitu punktów sprzedaży alkoholu,
    - ustalanie i nadzorowanie opłat (w tym na raty) za zezwolenia na sprzedaż alkoholu,
    - przyjmowanie oświadczeń o obrotach napojami alkoholowymi w poszczególnych punktach,
    - wydawanie zaświadczeń potwierdzających dokonanie opłat za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
  13. sporządzanie wykazów przedpoborowych i poborowych;
  14. obsługa Urzędnika Wyborczego w ramach współpracy z Biurem Wyborczym;
  15. obsługa techniczna Urzędu Stanu Cywilnego.